Standenbouw Oost Vlaanderen  thumbnail

Standenbouw Oost Vlaanderen

Published Mar 07, 25
5 min read


Het is een evenement an sich: de bedrijfsopening organiseren. standenbouw oost vlaanderen. Of het nou een bedrijfsopening is of de opening van een gebouw, bij ieder openingsevenement liggen er legio kansen op de ‘nieuwe’ stoep. De bedrijfsopening kan diverse doelgroepen bereiken en het officiële startschot zijn om als organisatie of bedrijf aan de (nieuwe) toekomst te beginnen

Het woord spreekt eigenlijk wel voor zich, maar wat is dat nou eigenlijk een bedrijfsopening of openingsevenement? Laten we beginnen met het feit dat het woord bedrijfsopening wat ruimer genomen moet worden - more & more standenbouw. Het kan gaan over de start van een nieuw bedrijf, een nieuw kantoorpand, de heropening of misschien wel het samenvoegen van een bedrijf of bedrijven in één pand of onder één naam, het valt allemaal onder het openingsevenement



Je viert de afronding van de bouw, de herbouw of de transitie, maar meer nog dan dat: het is het startschot van de (nieuwe) toekomst. Bij een dergelijke opening hoort een evenement passend bij de doelgroep(en), het verhaal van het bedrijf, het DNA en het momentum - actual standenbouw. ging om tafel met de experts van XSAGA – The Experience Company - die al vele award winnende bedrijfsopeningen op hun naam hebben staan

PR, mediawaarde en aandacht. TIP: denk bij deze doelstelling aan welke foto de voorpagina kan halen 2. Momentum creëren om je netwerk en relaties te binden (Wat verdient een standbouwer?). De bedrijfsopening is bij uitstek het moment om je netwerk en relaties te binden, door ze mee te nemen in verhaal naar de opening toe en de toekomst in

Medewerkers meenemen en binden aan elkaar. Belangrijk is om hen zeker niet te vergeten, want juist voor medewerkers is dit het startpunt van een nieuwe periode. 4. De relatie met de buurt verstevigen. opleiding decor en standenbouw. Nodig de buurt uit, laat weten wat er binnen die muren is gebeurd en gaat gebeuren. lambrechts standenbouw. Bij XSAGA zijn ze inmiddels gespecialiseerd in het bedienen van de verschillende doelgroepen in één concept

Standenbouw West Vlaanderen

Van de buren tot de hooggeplaatste stakeholders en van de collega’s tot partners en toeleveranciers. In veel gevallen adviseren wij om bij grotere aantallen en diverse stakeholders bijvoorbeeld voor meerdere dagen of momenten te gaan - mobiele beurswand. Maar ook een concept waarbij alle stakeholders op één moment samen komen, is mogelijk. Ga niet forceren om alle doelgroepen in één dag op één moment de opening van het bedrijf te laten beleven, maar durf voor meerdere dagen te kiezen

“Natuurlijk bij het blootleggen van de doelstelling en de bijhorende doelgroepen, maar zeker ook een echte research naar het DNA van het bedrijf. beurswand bekleden. Wat maakt het gebouw bijzonder? Wat is het verhaal van de onderneming of organisatie? Hoe sluiten de doelgroepen daarop aan? Waar je nog wel eens ziet dat een openingsevenement er even ‘tussengedrukt’ wordt, omdat de hele organisatie immers enorm druk is met de transitie, zit de impact in het zoeken naar een dieper laag” Zo geeft XSAGA een voorbeeld, dat wellicht niet meteen voor de hand ligt, maar volledig paste bij deze hotelketen

Door met de opdrachtgever samen de verdieping te zoeken tijdens de creatiefase, werd al snel blootgelegd dat de opening geen standaard ‘praatje / plaatje’ hoefde te worden - beurswand pop up magnetic. Het moest een echte beleving voor de bezoekers worden die al veel dergelijke openingen hebben meegemaakt. Het hotel positioneerde zich als jong, verrassend en een tikkie stout

De bedrijfsopening of überhaupt het organiseren van een openingsevenement, komt altijd aan het eind van een intensief traject - standenbouw deinze. In heel veel gevallen komt het event ook echt pas aan het eind op tafel. Daar zit toch wel de meest gemaakte ‘fout’. “Het wordt vaak te laat opgestart. Terwijl het tijdige in de hand nemen van een extern bureau eigenlijk een must is

Hoe Ziet Een Tentoonstelling Eruit?

Een bureau zorgt dan, zoals we bij XSAGA het altijd noemen, voor comfort om de opdrachtgever te ontzorgen en te ontlasten (actual standenbouw). Waarbij de echte meerwaarde zit in het goed uitdenken van het traject rondom het event - pop-up beurswand. Een slim voortraject, tijdig begin van de productie, focus op de ambitie en doelstelling van het event, het vertalen van het DNA in het concept, tijdig aanhaken van toeleveranciers en mee kunnen bewegen in bijvoorbeeld uitgelopen of veranderende planning van de bouw; het zijn allemaal voordelen van een tijdige en intensieve samenwerking met een bureau.” Om maar met de deur in huis te vallen: een lintje door knippen is geen openingsevenement

Storytelling binnen een belevenis die jouw bezoekers onthouden - pop-up beurswand. Het energieke gevoel dat hoort bij dit moment waar de nieuwe toekomst begint. Het openingsevenement is het startpunt van een nieuwe periode en dat moet centraal staan in je concept en beleving.” :In het voortraject van een openingsevenement is de insteek vaak: als we maar zorgen dat de juiste mensen er zijn



In het natraject is het goud waard om de beleving, dat moment of misschien wel dat iconische beeld te laten resoneren en terug te laten komen, zowel in de media als intern. Fotobijschrift:Tijdens het 'opening' feest van gro-up - beurswand pop-up magnetic werd gevierd dat enkele tientallen losse bedrijven werden samengevoegd tot 1 bedrijf met 1 nieuwe bedrijfsnaam

Latest Posts

Modulaire Beurswand

Published Mar 07, 25
6 min read

Standenbouw Izegem

Published Mar 07, 25
4 min read

Beurswand Met Rits

Published Mar 07, 25
4 min read